Diensten

Arbeidsongeschiktheid, re-integratie of het aanvragen van een uitkering als gevolg van langdurige arbeidsongeschiktheid is meestal een lang en ingewikkeld traject dat veel stress en onzekerheid geeft. Er zijn niet alleen veel partijen waaronder de werkgever, casemanager, bedrijfs- en/of verzekeringsartsen en arbeidsdeskundigen bij betrokken. Je krijgt ook te maken met ingewikkelde wet- en regelgeving. Voor zelfstandigen is het traject meestal nóg taaier.

Dan is het prettig als er een deskundige en onafhankelijke partij met je meedenkt. Dit is precies wat wij doen vanuit onze dienst Arbeid en Inkomen. We begeleiden je bij elke stap door het traject heen. We hebben veel kennis van en ervaring met vraagstukken op het gebied van re-integratie, arbeidsongeschiktheid en sociale zekerheid (WW/Ziektewet/WIA).

WERKWIJZE
Onze ondersteuning begint altijd met een intake en een dossierstudie. We lezen alles en zetten de situatie overzichtelijk op een rijtje. Daarna stellen we een plan van aanpak op. Tussentijds kijken en denken we steeds met je mee. We doen actief suggesties en schrijven concepten en brieven die je kunt gebruiken.

Dit doen we met een team van professionals en een uitgebreid netwerk van specialisten zoals arbeidsdeskundigen, bedrijfsartsen, juristen en advocaten etc.

KOSTEN
Hieronder vind je een overzicht van de kosten.

  • €600 per jaar of €55 per maand (minimaal één jaar)
  • Patiënten van Vermoeidheidkliniek: €450 per jaar of €40 per maand (minimaal een jaar, bij multidisciplinaire behandeling gelijk aan abonnement vanaf €20 per maand, maximaal 24 keer)

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn je graag van dienst!